Veelgestelde vragen

Wist je dat je met de veelgestelde vragen en stappenplannen op onze website vaak zelf problemen en storingen kan verhelpen? En dat bijvoorbeeld ook de meer technische details van onze diensten hier worden besproken? Wel zo makkelijk, want zo kan jij real-time al heel veel oplossen!

Naar de veelgestelde vragen

Klantenservice

Hebben de veelgestelde vragen je vraag niet beantwoord, of wil je graag een Jonaz medewerker bereiken, dan helpen we uiteraard graag! Je kan ons op verschillende manieren bereiken. Zo helpen we je graag per mail (via info@jonaz.nl) chat of WhatsApp. Direct een antwoord op je vraag? Gebruik dan de chat op onze website of stuur een berichtje met WhatsApp naar 088-1010789.

Openingstijden van onze Klantenservice

Medium Openingstijden ma t/m vr Openingstijden za & zo

Chat

07:00 uur – 23:00 uur

09:00 uur – 23:00 uur

Mail

09:00 uur – 18.00 uur

09:00 uur – 13.00 uur

Postadres

Stationsplein 45 A5.002
3013AK Rotterdam

  • 1 Postcodecheck
    2 Pakket samenstellen
    3 Gegevens
    4 Bestelling afronden
  • Vul je postcode en huisnummer in om te zien of Jonaz bij jou beschikbaar is.

  • Vul je postcode en huisnummer in om te zien of Jonaz bij jou beschikbaar is.

  • Vul je e-mailadres in zodat we je op de hoogte kunnen houden wanneer Jonaz bij jou beschikbaar is.