Ik heb een storing, mijn internet, televisie en/of telefonie werken niet (goed) meer

Wat ontzettend vervelend! Een internetverbinding is onmisbaar, dus dat moeten we zo snel mogelijk verhelpen. Gelukkig kan je ook al veel zelf doen en vaak zelfs het probleem verhelpen. Wel zo makkelijk! Hiervoor hebben we 3 Storing Stappenplannen opgesteld waarmee jij je probleem mogelijk al op kan lossen. Kies hieronder het stappenplan wat voor jou van toepassing is.

 

Soort storing Kenmerken Zie ook

Internet

Mijn internet doet het niet, valt weg (is niet stabiel) of is traag

Internet storing stappenplan

Televisie

Ik kan helemaal geen TV kijken

Het TV signaal is niet goed of niet stabiel

TV storing stappenplan

Telefonie

Mijn telefonie doet het niet; ik heb moeite met bellen of gebeld worden

Telefoon storing stappenplan

 

Heb je het probleem middels de stappenplannen niet kunnen verhelpen? Dan kijken we uiteraard graag met je mee! Je kan je storing melden via de chat op deze pagina, of per mail aan info@jonaz.nl.

Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk informatie (zoals: postcode, huisnummer, klantnummer, etc…) en ook je gedane bevindingen (wat heb je bijvoorbeeld zelf al geprobeerd a.d.h.v. het stappenplan?) met ons deelt in je melding. Dan kunnen we je zo snel, en effectief, mogelijk helpen.

Terug naar veelgestelde vragen
  • 1 Postcodecheck
    2 Pakket samenstellen
    3 Gegevens
    4 Bestelling afronden
  • Vul je postcode en huisnummer in om te zien of Jonaz bij jou beschikbaar is.

  • Vul je postcode en huisnummer in om te zien of Jonaz bij jou beschikbaar is.

  • Vul je e-mailadres in zodat we je op de hoogte kunnen houden wanneer Jonaz bij jou beschikbaar is.