Opzeggen

Hoe zeg je jouw Jonaz verbinding op?

Opzeggen

Allereerst vinden we het natuurlijk erg jammer dat je je verbinding bij Jonaz op wil gaan zeggen. We hopen in ieder geval dat je met veel plezier gebruik hebt gemaakt van jouw Jonaz verbinding de afgelopen tijd. Hieronder vertellen we je hoe opzeggen in zijn werk gaat, en waar je op moet letten.

Voordat je opzegt

Als je jouw Jonaz verbinding op wilt zeggen, dan is het belangrijk dat je weet wat de looptijd van jouw overeenkomst met Jonaz is. Deze is standaard 12 maanden, gerekend vanaf het moment dat de verbinding bij jou thuis werkend op is geleverd. In de Jonaz portal kan je de startdatum van jouw overeenkomst terug vinden.

Zeg je na de initiële looptijd op, dan kan je kosteloos opzeggen en heb je een opzegtermijn van 1 maand.

Zeg je binnen de initiële looptijd op, dan kan je helaas niet kosteloos opzeggen. Er wordt dan op de laatste factuur een totaalbedrag in rekening gebracht welke wordt berekend als: (12 – aantal actieve maanden) * jouw abonnementstarief. Houd hier rekening mee.

Schriftelijke opzegging

Het opzeggen van een verbinding kan bij Jonaz enkel schriftelijk per email gedaan worden. Je kunt hiervoor een mail sturen naar onze klantenservice (info@jonaz.nl). In deze opzegging vermeld je in ieder geval: 

 

  • Het klantnummer
  • Volledige naam
  • Datum per wanneer je de opzegging in wilt laten gaan. Let op dat je voor deze opzeggingsdatum rekening houdt met de opzegtermijn van 1 maand.

 

Maak je bij je nieuwe provider gebruik van het “overstappen proces“, zeg dan niet zelf je verbinding bij Jonaz op. Binnen het overstappen proces zal jouw nieuwe provider dit voor je doen. Vervolgens zorgen wij ervoor dat, op de tussen jou en je nieuwe provider afgesproken datum, jouw verbinding naadloos overgaat naar je nieuwe provider.