De meest gestelde vragen

Storingen en onderhoud

Storingen
  • Begin: 19 november 2021 5:35. Einde: 19 november 2021 12:15.
    Geen internet en telefonie als gevolg van storing op beide nameservers.
  • Begin: 22 oktober 2021 17:10. Einde: 25 oktober 2021 10:55.
    Geen uitgaande telefoongesprekken mogelijk.
  • Begin: 22 oktober 2021 01:25. Einde: 22 oktober 2021 09:45.
    Enkele klanten hebben onderbrekingen ervaren. Stuur een mail naar info@jonaz.nl als jouw aansluiting nu nog niet werkt.
  • Begin: 20 oktober 2021 15:45. Einde: 20 oktober 2021 17:40.
    Geen uitgaande telefoongesprekken mogelijk.
  • Begin: 23 september 2021 16:35. Einde: 24 september 2021 10:50.
    Ingaande gesprekken op de telefoniedienst komen niet aan.
  • Begin: 17 september 2021. Einde: 20 september 2021.
    Diverse klanten hebben onderbrekingen ervaren. Stuur een mail naar info@jonaz.nl als jouw aansluiting nu nog niet werkt.
  • 15 september 2021.
    Na de storing van 14 september is het bij sommige klanten nodig het ZTE-modem van Jonaz te herstarten en voor zover van toepassing 3 minuten later de eigen router te herstarten.
  • Begin: 14 september 2021 21:00. Einde: 14 september 2021 23:55,
    Geen internet en telefonie als gevolg van storing op beide nameservers.
  • Begin: 11 september 2021 09:00. Einde: 13 september 2021 22:50.
    Website www.jonaz.nl niet of slecht bereikbaar.
  • Begin: 2 september 2021 04:00. Einde: 7 september 2021 12:20.
    Haperingen bij de TV-zenders SBS6, SBS9, Veronica en Net5.
  • Begin: 20 mei 2021 15:30. Einde: 20 mei 2021 16:30.
    Geen internet bij sommige aansluitingen in Leusden. Stuur een mail naar info@jonaz.nl als je probleem nog niet verholpen is.
  • Begin: 12 januari 2021 13:55. Einde: 12 januari 2021 15:20.
    Geen diensten in deel van Amersfoort als gevolg van stroomstoring in wijkcentrale.
  • Begin: 17 november 2020 19:00. Einde: 17 november 2020 22:30.
    Verbinding in ons hoofdnetwerk verbroken. Ondanks de redundantie in ons netwerk hebben sommige klanten hier toch verbindingsproblemen door ervaren.
  • Begin: 30 oktober 2020 13:55. Einde: 30 oktober 2020 16:30.
    Mailserver onbereikbaar voor het verzenden en ontvangen van @jonaz.nl mail-adressen.
  • Begin: 29 oktober 2020 16:30. Einde: 30 oktober 2020 16:35.
    Geen in- en uitgaande telefoongesprekken mogelijk.
  • Begin: 19 oktober 2020 14:00. Einde: 21 oktober 2020 11:30.
    Geen verbinding door kabelbreuk in de postcodes 3816DR, 3816MA, 3816VV, 3816VZ, 3817AA.
  • Begin: 16 oktober 2020 00:00. Einde: 16 oktober 2020 03:25.
    Kabelbreuk door werkzaamheden. Geen verbinding in delen van Amersfoort.
  • Begin: 15 oktober 2020 00:05. Einde: 15 oktober 2020 04:15.
    Kabelbreuk door werkzaamheden. Geen verbinding in delen van Amersfoort.
  • Begin: 8 september 2020 10:30. Einde: 8 september 2020 15:30.
    Geen verbinding door kabelbreuk in de postcodes 3825DN, 3825VA, 3825VB, 3825VT, 3826BD, 3826BJ en 3826EM.
Onderhoud
  • Begin: 15 september 2021 04:30. Einde: 15 september 2021 06:00.
    Onderhoudswerkzaamheden netwerk met onderbrekingen in alle diensten.
  • Begin: 13 september 2021 04:00. Einde: 13 september 2021 04:30.
    Onderhoudswerkzaamheden netwerk met korte onderbrekingen in alle diensten.
  • Begin: 10 mei 2021 05:00. Einde: 10 mei 2021 06:00.
    Onderhoudswerkzaamheden netwerk met mogelijk korte haperingen voor Internet.
  • Begin: 5 mei 2021 05:00. Einde: 5 mei 2021 07:00.
    Onderhoudswerkzaamheden netwerk met mogelijk korte haperingen voor Internet.
  • Begin: 29 april 2021 04:00. Einde: 29 april 2021 08:00.
    Onderhoudswerkzaamheden netwerk met mogelijk korte haperingen voor Internet.
  • Begin: 24 februari 2021 04:00. Einde: 24 februari 2021 04:05.
    Onderhoudswerkzaamheden telefonie met korte onderbreking in het bellen.
  • Begin: 10 december 2020 04:00. Einde: 10 december 2020 06:00.
    Onderhoudswerkzaamheden netwerk met onderbreking bij digitale radio en TV.

Geen antwoord op je vraag?

Bel ons even. We staan je graag te woord.