Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Zijn je contactgegevens veranderd? Of wil je je betaalgegevens aanpassen? Stuur dan een mailtje naar info@jonaz.nl met de wijzigingen. Wij zullen dan je gegevens bijwerken.
Kan ik mijn abonnement aanpassen?
Heb je internet besteld en wil je toch graag televisie kijken of bellen? Je kunt bij Jonaz kosteloos onderdelen van je pakket wijzigen. Stuur een mailtje naar info@jonaz.nl en geef hierbij duidelijk aan welk onderdeel van je pakket gewijzigd moet worden. Als je een onderdeel toevoegt aan je pakket, dan zal dit per direct geactiveerd worden. Als je een onderdeel van je pakket verwijdert, dan zal dit vanaf de 1e dag van de volgende maand gebeuren. Het is niet mogelijk om internet uit je pakket te verwijderen.
Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?
Als je gaat verhuizen is het belangrijk dat je rekening houdt met je abonnement. De duur van je contract is 1 jaar bij Jonaz, daarna is het maandelijks opzegbaar. Bij een verhuizing maken wij dezelfde kosten die we ook moeten maken bij het activeren van een nieuwe verbinding. De kosten hiervoor zijn €39,95. Deze activatiekosten worden in rekening gebracht wanneer je verbinding geactiveerd wordt bij je nieuwe woning. Blijft er iemand anders wonen op je oude adres die je abonnement wilt overnemen? Laat dit aan ons weten, vaak kunnen wij je abonnement overzetten.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Wij vinden het heel jammer dat we afscheid moeten nemen. Je kunt je opzegging makkelijk doorgeven door een mailtje te sturen naar info@jonaz.nl.
Moet ik mijn apparatuur terugsturen?
Jonaz geeft je aan het begin van je aansluiting een wifi-modem in bruikleen. Je krijgt een retourdoos van ons toegestuurd wanneer je je abonnement opzegt. Je kunt je wifi-modem hierin gemakkelijk terugsturen naar ons.
Heb je ook smartcards van Jonaz? Deze kun je ook terugsturen, je krijgt dan je borg teruggestort op je rekening.
Storingen en onderhoud
Storingen
-
Begin: 12 januari 2021 13:55. Einde: 12 januari 2021 15:20.
Geen diensten in deel van Amersfoort als gevolg van stroomstoring in wijkcentrale. -
Begin: 17 november 2020 19:00. Einde: 17 november 2020 22:30.
Verbinding in ons hoofdnetwerk verbroken. Ondanks de redundantie in ons netwerk hebben sommige klanten hier toch verbindingsproblemen door ervaren. -
Begin: 30 oktober 2020 13:55. Einde: 30 oktober 2020 16:30.
Mailserver onbereikbaar voor het verzenden en ontvangen van @jonaz.nl mail-adressen. -
Begin: 29 oktober 2020 16:30. Einde: 30 oktober 2020 16:35.
Geen in- en uitgaande telefoongesprekken mogelijk. -
Begin: 19 oktober 2020 14:00. Einde: 21 oktober 2020 11:30.
Geen verbinding door kabelbreuk in de postcodes 3816DR, 3816MA, 3816VV, 3816VZ, 3817AA. -
Begin: 16 oktober 2020 00:00. Einde: 16 oktober 2020 03:25.
Kabelbreuk door werkzaamheden. Geen verbinding in delen van Amersfoort. -
Begin: 15 oktober 2020 00:05. Einde: 15 oktober 2020 04:15.
Kabelbreuk door werkzaamheden. Geen verbinding in delen van Amersfoort. -
Begin: 8 september 2020 10:30. Einde: 8 september 2020 15:30.
Geen verbinding door kabelbreuk in de postcodes 3825DN, 3825VA, 3825VB, 3825VT, 3826BD, 3826BJ en 3826EM. -
Begin: 26 maart 2020 11:45. Einde: 26 maart 2020 15:45.
Certificaat-fout op mailserver voor @jonaz.nl mail-adressen. -
Begin: 6 maart 2020 09:40. Einde: 11 maart 2020 16:10.
Geen of slechte verbinding in de postcodes 3813ZG, 3822BV t/m huisnummer 175 oneven, 3822CP. -
Begin: 14 januari 2020 10:00. Einde: 14 januari 2020 10:15.
Onderbreking digitale Radio en TV. -
Begin: 3 januari 2020 13:45. Einde: 3 januari 2020 14:00.
Onderbreking digitale Radio en TV. -
Begin: 17 december 2019 12:00. Einde: 3 januari 2020 16:30.
Digitale TV-gids (EPG) werkt niet goed bij bepaalde type decoders.
Onderhoud
-
Begin: 24 februari 2021 04:00 uur. Einde: 24 februari 2021 04:05 uur.
Onderhoudswerkzaamheden telefonie met korte onderbreking in het bellen. -
Begin: 10 december 2020 04:00 uur. Einde: 10 december 2020 06:00 uur.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met onderbreking bij digitale radio en TV. -
Begin: 18 augustus 2020 04:00 uur. Einde: 18 augustus 2020 06:00 uur.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met onderbreking bij digitale radio en TV. -
Begin: 1 juli 2020 04:00 uur. Einde: 1 juli 2020 06:00 uur.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk in Leusden met onderbreking voor Internet en bellen. -
Begin: 1 juli 2020 04:00 uur. Einde: 1 juli 2020 06:00 uur.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met onderbreking bij digitale radio en TV. -
Begin: 19 april 2020 04:50 uur. Einde: 19 april 2020 05:15 uur.
Spoedonderhoudswerkzaamheden netwerk in Leusden met onderbreking voor Internet en bellen. -
Begin: 5 maart 2020 02:00 uur. Einde: 5 maart 2020 03:00 uur.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met korte onderbrekingen bij radio en TV. -
Begin: 4 maart 2020 04:00 uur. Einde: 4 maart 2020 06:00 uur.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met korte onderbrekingen bij radio en TV. -
Begin: 11 februari 2020 04:00 uur. Einde: 11 februari 2020 06:00 uur.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met korte onderbrekingen bij TV-dienst. -
Begin: 10 februari 2020 04:00 uur. Einde: 10 februari 2020 05:00 uur.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met onderbreking bij digitale radio en TV. -
Begin: 7 februari 2020 04:00 uur. Einde: 7 februari 2020 06:00 uur.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met korte onderbrekingen bij TV-dienst. -
Begin: 17 januari 2020 06:00 uur. Einde: 17 januari 2020 06:15 uur.
Onderhoudswerkzaamheden met onderbreking in analoge Radio en TV.