Eind vorig jaar hebben wij een mail gestuurd naar al onze abonnees om ze te laten weten waar we ons dit jaar vooral mee bezig gaan houden. Inmiddels hebben we bijna twee keer zoveel abonnees. Dit betekent dat veel mensen deze mail nooit hebben gezien en dus niet weten wat voor verbeteringen er aan zitten te komen.

Op basis van de feedback die we hebben ontvangen zijn er al een aantal functies in ontwikkeling. Zodra de ontwikkeling is voltooid brengen we jullie zowel via de mail als via de website op de hoogte.

Wij zetten het hieronder graag voor je op een rijtje:

Mijn Jonaz

De ontwikkeling van een ‘Mijn Jonaz’-omgeving verloopt heel goed. Met Mijn Jonaz kun je:

  • Facturen inzien:
  • Je facturen bewaren we veilig online voor je op. Nadat je bent ingelogd kun je ze inzien en downloaden.

    Wanneer kun je dit verwachten: Eind 2018

  • Gegevens wijzigen:
  • Je zult veel van je gegevens gemakkelijk online zelf kunnen aanpassen. Op termijn kun je ook bepaalde onderdelen aan je pakket toevoegen of uit je pakket verwijderen.

Wanneer kun je dit verwachten: n.t.b.

Nieuwe website

We zijn uitgebreid aan het testen geweest met een nieuwe, verbeterde website. Zo kunnen jullie makkelijker informatie zoeken en eenvoudiger contact met ons opnemen. Wij hebben nu de laatste fase bereikt, waar we vooral de laatste foutjes opsporen en verhelpen.

  • Bereikbaar
  • Met de nieuwe site willen we ook onze bereikbaarheid verbeteren. Zo zijn we uitgebreid aan het testen met live-chat functionaliteiten. Zo kunnen jullie ons gemakkelijk bereiken.

  • Overzichtelijk
  • De website zal een stuk overzichtelijker zijn. We proberen alle informatie zo duidelijk mogelijk weer te geven. Daarnaast zal het een stuk makkelijker zijn om ons te mailen of te bellen.

Wanneer kun je dit verwachten: Eind 2018

Verbeterde klantenservice

Vanwege sterke groei zijn wij druk bezig geweest om steeds meer klantcontact zelf op te pakken. Wij zijn door onze klanten gewezen op punten waarop wij dit beter kunnen doen. Begin september hebben we een grote stap gezet om dit op te pakken. Wij verwachten eind september nog meer klantcontact zelf af te handelen om jullie nog beter van dienst te zijn.

Wanneer kun je dit verwachten: September 2018