Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Zijn je contactgegevens veranderd? Of wil je je betaalgegevens aanpassen? Stuur dan een mailtje naar info@jonaz.nl met de wijzigingen. Wij zullen dan je gegevens bijwerken.
Kan ik mijn abonnement aanpassen?
Heb je internet besteld en wil je toch graag televisie kijken of bellen? Je kunt bij Jonaz kosteloos onderdelen van je pakket wijzigen. Stuur een mailtje naar info@jonaz.nl en geef hierbij duidelijk aan welk onderdeel van je pakket gewijzigd moet worden. Als je een onderdeel toevoegt aan je pakket, dan zal dit per direct geactiveerd worden. Als je een onderdeel van je pakket verwijdert, dan zal dit vanaf de 1e dag van de volgende maand gebeuren. Het is niet mogelijk om internet uit je pakket te verwijderen.
Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?
Als je gaat verhuizen is het belangrijk dat je rekening houdt met je abonnement. De duur van je contract is 1 jaar bij Jonaz, daarna is het maandelijks opzegbaar. Bij een verhuizing maken wij dezelfde kosten die we ook moeten maken bij het activeren van een nieuwe verbinding. De kosten hiervoor zijn €39,95. Deze activatiekosten worden in rekening gebracht wanneer je verbinding geactiveerd wordt bij je nieuwe woning. Blijft er iemand anders wonen op je oude adres die je abonnement wilt overnemen? Laat dit aan ons weten, vaak kunnen wij je abonnement overzetten.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Wij vinden het heel jammer dat we afscheid moeten nemen. Je kunt je opzegging makkelijk doorgeven door een mailtje te sturen naar info@jonaz.nl.
Moet ik mijn apparatuur terugsturen?
Jonaz geeft je aan het begin van je aansluiting een wifi-modem in bruikleen. Je krijgt een retourdoos van ons toegestuurd wanneer je je abonnement opzegt. Je kunt je wifi-modem hierin gemakkelijk terugsturen naar ons.
Heb je ook smartcards van Jonaz? Deze kun je ook terugsturen, je krijgt dan je borg teruggestort op je rekening.
Storingen en onderhoud
Storingen
-
Begin: 26 april 2022 10:00. Einde: 26 april 2022 15:30.
Geen internet en telefonie in deel Leusden 3831DB, 3831DD, 3831DG, 3831DH, 3831DK, 3831DL, 3831DM, 3831GA, 3831GB, 3831GE, 3831GG, 3831GH, 3831GL, 3831GN, 3831GP, 3831GS, 3831GW, 3831HA, 3831HD, 3831HE, 3831HJ, 3831HK, 3831HP, 3831HS, 3831HV, 3831NV, 3831VN, 3831VP, 3831VX, 3831ZD, 3831ZE, 3831ZH, 3834BZ. -
Begin: 19 november 2021 5:35. Einde: 19 november 2021 12:15.
Geen internet en telefonie als gevolg van storing op beide nameservers. -
Begin: 22 oktober 2021 17:10. Einde: 25 oktober 2021 10:55.
Geen uitgaande telefoongesprekken mogelijk. -
Begin: 22 oktober 2021 01:25. Einde: 22 oktober 2021 09:45.
Enkele klanten hebben onderbrekingen ervaren. Stuur een mail naar info@jonaz.nl als jouw aansluiting nu nog niet werkt. -
Begin: 20 oktober 2021 15:45. Einde: 20 oktober 2021 17:40.
Geen uitgaande telefoongesprekken mogelijk. -
Begin: 23 september 2021 16:35. Einde: 24 september 2021 10:50.
Ingaande gesprekken op de telefoniedienst komen niet aan. -
Begin: 17 september 2021. Einde: 20 september 2021.
Diverse klanten hebben onderbrekingen ervaren. Stuur een mail naar info@jonaz.nl als jouw aansluiting nu nog niet werkt. -
15 september 2021.
Na de storing van 14 september is het bij sommige klanten nodig het ZTE-modem van Jonaz te herstarten en voor zover van toepassing 3 minuten later de eigen router te herstarten. -
Begin: 14 september 2021 21:00. Einde: 14 september 2021 23:55,
Geen internet en telefonie als gevolg van storing op beide nameservers. -
Begin: 11 september 2021 09:00. Einde: 13 september 2021 22:50.
Website www.jonaz.nl niet of slecht bereikbaar. -
Begin: 2 september 2021 04:00. Einde: 7 september 2021 12:20.
Haperingen bij de TV-zenders SBS6, SBS9, Veronica en Net5. -
Begin: 20 mei 2021 15:30. Einde: 20 mei 2021 16:30.
Geen internet bij sommige aansluitingen in Leusden. Stuur een mail naar info@jonaz.nl als je probleem nog niet verholpen is. -
Begin: 12 januari 2021 13:55. Einde: 12 januari 2021 15:20.
Geen diensten in deel van Amersfoort als gevolg van stroomstoring in wijkcentrale. -
Begin: 17 november 2020 19:00. Einde: 17 november 2020 22:30.
Verbinding in ons hoofdnetwerk verbroken. Ondanks de redundantie in ons netwerk hebben sommige klanten hier toch verbindingsproblemen door ervaren. -
Begin: 30 oktober 2020 13:55. Einde: 30 oktober 2020 16:30.
Mailserver onbereikbaar voor het verzenden en ontvangen van @jonaz.nl mail-adressen. -
Begin: 29 oktober 2020 16:30. Einde: 30 oktober 2020 16:35.
Geen in- en uitgaande telefoongesprekken mogelijk. -
Begin: 19 oktober 2020 14:00. Einde: 21 oktober 2020 11:30.
Geen verbinding door kabelbreuk in de postcodes 3816DR, 3816MA, 3816VV, 3816VZ, 3817AA. -
Begin: 16 oktober 2020 00:00. Einde: 16 oktober 2020 03:25.
Kabelbreuk door werkzaamheden. Geen verbinding in delen van Amersfoort. -
Begin: 15 oktober 2020 00:05. Einde: 15 oktober 2020 04:15.
Kabelbreuk door werkzaamheden. Geen verbinding in delen van Amersfoort. -
Begin: 8 september 2020 10:30. Einde: 8 september 2020 15:30.
Geen verbinding door kabelbreuk in de postcodes 3825DN, 3825VA, 3825VB, 3825VT, 3826BD, 3826BJ en 3826EM.
Onderhoud
-
Begin: 15 september 2021 04:30. Einde: 15 september 2021 06:00.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met onderbrekingen in alle diensten. -
Begin: 13 september 2021 04:00. Einde: 13 september 2021 04:30.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met korte onderbrekingen in alle diensten. -
Begin: 10 mei 2021 05:00. Einde: 10 mei 2021 06:00.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met mogelijk korte haperingen voor Internet. -
Begin: 5 mei 2021 05:00. Einde: 5 mei 2021 07:00.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met mogelijk korte haperingen voor Internet. -
Begin: 29 april 2021 04:00. Einde: 29 april 2021 08:00.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met mogelijk korte haperingen voor Internet. -
Begin: 24 februari 2021 04:00. Einde: 24 februari 2021 04:05.
Onderhoudswerkzaamheden telefonie met korte onderbreking in het bellen. -
Begin: 10 december 2020 04:00. Einde: 10 december 2020 06:00.
Onderhoudswerkzaamheden netwerk met onderbreking bij digitale radio en TV.